…och vilken kväll! Skönt att kunna njuta utomhus utan att behöva frysa så fort solen går ner.
I morse var det klarblå himmel. Underbart härligt!
Jag märker att jag har lagt till med en ny fetisc, fotografera blommor. Det verkar som att jag aldrig får nog av alla växter och färger i naturen just nu. Undra hur jag blev sån… har inte haft den här läggningen tidigare.



Eftermiddagens jobb blev utomhus och under en markis.

Jobb in i det sista för att åka vidare på ett projekts-avsluts-firande.

Lämna ett svar