Vilken värme!
Varmt inne och ute å har inte mått helt på topp idag. Vet inte riktigt vad det är som spökar i kroppen, men har troligtvis slarvat med min medicin och då brukar jag bli svag. Tryckte i mig tabletter för att stoppa flödet från sköldkörteln och kände nog att det hjälpte.
Iväg för att hämta ett paket med ett berlock från Edblad. Ett litet F för Flora och hamnade först vid fel instabox (mitt eget fel att jag inte uppmärksammade rätt butik) men nu har jag iallafall alla barns första bokstav i mitt halsband.
Vidare på Sunkhaksorientering med middag på Söder. Frågan var bara hur jag skulle gå klädd….det måste vara något som är tunt och svalt, så det blev linnebyxor och ett linne.


Jag tror faktiskt att mitt lag vann orienteringen. Det blev en galet rolig kväll!
Lämna ett svar