I går 50-års fest för Tessan med Vreta Girls. Varmt som attan och alla leta skugga.
Kalendern blev äntligen klar så det blev en av presenterna.





Våra fyra söner var chafförer så de åkte till Nyköping för att hämta hem oss mammor! Bästa 03:orna ❤️ Som roade sig med dart i väntan på att vi var klara för avfärd.

Innan festen kom det här gänget över på bad.


Föstås lilla Floran också.

I morse blev det PW på 7 km och sedan en tur på utegymmet.


Kvavt ute och redan 26 grader och det blir nog en varm dag.
Lämna ett svar